November 3, 2009

Damn! terserempak ngan polis.

Haritu aku gi taman kat bk8 dengan Azrul n harith lepas balik dari open house rumah syifafa.Tapi aku gi aku naik motor 125.Kitorang duduk la kat situ hampir sejam.mase nk balik aku hantar azrul naik motor aku.mase dlm perjalanan tiba2 ade polis dtg.Dahla time tu kitorang tak pakai helmet.hehee.polis pon terus tahan aku.time tu aku rase bapak takut kene saman.polis pon ckp kat aku.

POLIS :mane kamu punya helmet.
AKU :ala kat rumah la.lagipun depan tu jer saye nk pegi.
POLIS :sekarang nie dekat jauh tak kira kene pakai helmet jugak.
AKU :insyaallah nanti saya pakai.
POLIS :ni ade lesen tak?
AKU :takde la.
POLIS :ni nak kene saman nie.sorang RM200.ni kamu ade 2 org maknenye RM400.takpe saya
tak saman tapi lain kali kamu mesti helmet kalo tidak saye saman.
AKU :baiklah.

fuh.nasib baik la polis tu lepaskan.die tahan aku pun sebab tak pakai helmet jer.haha.



1 org suka aku:

$@r@# @+!Q@# said...

tu la....kau nie...undang2x jalan raya kena ikut..haissshhh...

Post a Comment